Sunday, December 25, 2011

awesome

Masa awal-awal kemunculan Astro Byond, en.suami bersungguh-sungguh mahu mencuba, tapi saya melarang dengan sekerasnya..kata saya..buat apa membazir..lagipun cerita yang ditayang selalu diulang2..tambahan bil astro makin naik..nak2 kalau langgan channel sukan...mengabihkan duit jer...tapi en. suami tetap berdegil..ditukarnya juga kepada mek byond itu..

Sekarang bila dah ada, seronok plak..sebab ada chanel One HD di 393...boleh saya melayan drama korea dari pagi bawak ke pagi balik...lepas tu ada fungsi PVR..yang conquer rekod merekod saya la..masterchef pun saya rekod, maharaja lawak mega pun saya rekod...nada cinta pun saya rekod..suka2 hati saya je nak tengok bila2, nak cepat, nak lambat, nak ulang tayang...mahupun nak fast fwrd time iklan...sungguh awesome!!!

itula..orang kata ' tak kenal maka tak cinta'..ni dah kenal melekat pula..miahaha!!!

No comments:

Post a Comment