Saturday, April 7, 2012

Al-Quran Pertamaku

Puan Dina pernah mereview buku ini...lalu saya cuba membelinya secara online di  website Anamuslim...tidak!saya tidak terpengaruh dengan Puan Dina...hakhakhak..sempatla menge'chup' dulu tapi belum buat payment..kebetulan minggu ini ada Karnival Pendidikan dan Pesta Buku di MITC...kebetulan juga ada booth  Ana Muslim...apa lagi..terusla dapatkan buku tu..harga selepas diskaun dapatla RM55...berkira-kira juga untuk grab buku yang lain..tapi tak pernah plak beli produk Ana Muslim sebelum ni.. jadi saya cuba satu dulu...cantik juga produk Anamuslim ek..semua pink kaler gitu...haruslah berjinak-jinak after this..selalu jeling-jeling manja je kat booth itu...

Sempat juga pusing-pusing keliling, banyak booth dah tutup..mungkin sebab pergi dah malam...kat bahagian luar ada orang buat sketching...buat muka kartun boleh..buat potret pun boleh..lalu encik suami pun mintakla orang tu lukis gambar syifa..RM20 untuk saiz 11R..A3 kot...
Ni nak review buku ke, nak citer pi jenjalan?huh..selalu terbabas topik...sampai rumah jam 11 malam..siapkan Syifa itu ini, Ummi pun bersedia nak tido..capai dulu buku yang dibeli tadi...

oh..ohsemnya...saya ingatkan buku tu standard untuk kanak-kanak riang...lepas satu page, saya belek-belek...hinggakan en.suami menegur..taknak tido ker??Ralit sungguh....

Sangat-sangat recommended!!!!terutamanya untuk kamu-kamu yang ada anak-anak tengah membesar..walau dulu masa muda-mudi, pernah ambil subjek Quran Sunnah, tapi mana ingat lagi..sungguh..cerita-ceritanya..gambarnya..sangat santai...sangat ohsem!!!!


p/s: nak tahu lebih lanjut, boleh baca entri Puan Dina neh..malas nak tulis panjang2, kang dia kata saya meniru!!!miahaha...

2 comments:

  1. Na, hehe.. best kan seperti yang saya katakan! Tidak lah saya akan mengatakan kamu meniru.. benda yang baik lagi bermanfaat elok dipanjangkan untuk semua! InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. Selain di Anamuslim, kat mana saya boleh beli buku ni?

    ReplyDelete