Sunday, October 9, 2011

nak ke taknak

Semalam, suami mengoffer macbook pro untuk sy..mmg dh lama nk beli..cuma skrg bru ada rezeki..katanya...
..fuh...semalam rs macam syg dia lebih plk..hak3...jd smlm kami mensurvey dan hati sgtla terjatuh chenta dan teruja dengan kecomelan macbook pro itu.........tp.......

1. Harganya 3699..tersgtla mahal dn sy rs laptop biasa2 pun sy boleh dpt dengan harga x sampai 1k...
2.kerja sy bukan memerlukan sy mengadap laptop pung...setakat mengadap blog, fesbuk n yg sewaktu dengannya, semat fon saya kn ada....

3.kalaula ibu mertua saya tahu suami belikan saya..mahu buntang matanya...


apakah saya perlu.....

1. beli laptop jenis lain yang harga lebih murah.....atau..
2. beli jugak macbook pro itu tanpa mempedulikan pandangan siapa2 asalkan hati puas....atau...

huhu...apa perlu saya buat....walau hati sangat teringin....

p/s : ya Allah...bukakan pintu hati suami saya supaya belikan aje macbook pro itu..ikat reben..letak kat katil...surprisekan saya....



1 comment: