Wednesday, March 21, 2012

Teknik Mengambil Gambar

Gatai tangan beli cik oly, dah tu bersebek aje dalam beg, tak keluar-keluar..jadi saya google la teknik-teknik mengambil gambar...kunun-kunun nak bergaya macam ada DSLR la...hak hak tuih!!!tpi yang buat saya gelak golek-golek bukan dah jumpa teknik-tekniknye...saya jumpa yang ini..lawak gila..haha...saya copy dari blog orang ini...


1. wah ni macam buka kuda-kuda langkah shaolin nie.... 

2. Macam nak terkentut pun ada


3. sama macam aksi no. 1


4. Ni nak amik gambaq keta ka gambaq skirt..... :)


5. No komen (Admin)


6. Dia nak try kangkang takat mana boleh p...

7. Macam Frust menonggeng jer...


8. Macam-macam stail ada..


9. Lagi No Komen (Grrrr)


10. Haaaa yang nie yang terbaik sekali... best of the best.. priceless


Yang last ni paling tak tahan..jomla gelak golek-golek secara berjamaah dengan saya..haha..

No comments:

Post a Comment