Wednesday, August 3, 2011

otak-otak

hari ketiga ramadan

kami (en.suami dan saya) berniaga otak-otak di bazar ramadan..pertama kali untuk seumur hidup kami...memandangkan ibu bapa mertua menjual nasi lemak kukus, kami menumpang sekali menjual otak-otak..

penat tapi best..mula-mula memang ar segan..nak2 kalo jumpe cikgu2 n anak2 murid..sebab saya rasa di bumi merlimau, saya sangat glamer..hak3...(ayat tak boleh blah.., ni kalo geng2 hexa baca mau dikutuk habis2an)...tapi bila sekejapan jer otak2 habis...uuu..sangat besh...

ramadan, bulan berkat..
sungguh, rezeki Allah sangat luas di bulan ini..tapi awas..jangan sampai leka...sibuk kaut untung, sampai lupa kaut pahala...(pesanan untuk diri sendiri dan en. suami)

syukur ya Allah pada rezeki ini..

p/s: warga merlimau..jom2 ke bandar baru, beli otak-otak saya...

3 comments:

  1. Wah.. bestnya. ko buat sendri ke Na? Si kecik Syifa sapa jaga?

    ReplyDelete
  2. owh,bkn hakku buat sndiri..amik ngn org..syifa duk ngn tokmak dia..best2!!beli2!hehe..

    ReplyDelete
  3. Kalo aku g sana x dapat otak2 free aku gegar gerai ko sampai sakit otak nnt! Salamat berpuasa NA.... :)

    ReplyDelete