Monday, July 4, 2011

boleh blah

kunci kelas saya, kunci yang telah saya duplicatekan untuk kemudahan saya..
saya sangat malas pagi2 mencari kunci di pejabat..
kalau sesekali saya ke sekolah hari sabtu, kalau sesekali saya tertinggal barang, kan senang...
tak payah susah2 saya manapak ke pejabat..buatnya pejabat tutup...haru jadinya....
jadi..kunci kelas saya yang official ada di pejabat..
nak guna kelas saya, ambik sahaja kunci di pejabat...
bukannya menunggu kunci dari saya..
kalau kebetulan saya ada, itu satu bonus...kamu tak perlu lagi naik ke pejabat...
tapi kalau saya tak ada, dipersilakan naik ke pejabat, cari kunci dengan key chain siput..
paham orang tua?


dan kamu jangan berlagak dengan saya..
kononnya kamu tak pernah tertinggal kunci tiap kali pergi sekolah..
hey...sungguh celopar kamu...
andai satu hari Allah takdirkan kamu tertinggal kunci, akanku canangkan satu dunia...huh!!!


dan untuk pengetahuan kamu,
kunci duplicate saya itu, suka hati kepala lutut saya la nk bawak ke tak nak...
kamu takder hak nak marah saya, nak sindir2!!!!
saper suruh kamu letak barang kat kelas saya..
masa letak pun kamu tak cakap ape2,
jadi masa nk ambil, suka hati kepala lutut kamu la org tua!!!!


orang tua yang telah menyakitkan hati saya...
sebelum ni saya cuma dengar jer citer2 busuk tentang kamu...
yang suka marah2 terutama mereka yang berada di bawah pengurusan kamu macam marah budak2 kecik..
tapi kali ni berlaku pada saya...
dan dengan ini saya isytiharkan, saya tidak respek lg pada kamu...


syiiiiiieee.....laka itu orang tua!!!!!!


mode: benci dengan org tua yang biadap...perasan kunun diri sangat sempurna...blah la weiii!!!!

No comments:

Post a Comment