Tuesday, June 21, 2011

lambaian biru

dua keping tiket chelsea bersama pas masuk VIP sudah ada di genggaman...

bahawa pada 19 dan 21 julai, saya tidak mahu terlibat dengan sebarang aktiviti petang di sekolah..walaupun saya tahu 19 itu hari selasa, saya tidak ingin menghadiri aktiviti koku..

semoga pada dua hari tersebut, tiada aktiviti, ladap mahupun mesyuarat pada sebelah petang..
kerana sebaik sahaja tamat waktu persekolahan lebih kurang jam 2 petang, saya akan bergerak ke Stadium Bukit Jalil untuk jumpa Lampard!!!!


go go chelsea go!!!!

4 comments:

  1. woh mek na..baru nok ajok join party mabuk2..21 tu besday kak su..rugi ah mek na..tapi takpela gi la jupe chelsea team tu..

    go go mek na!!

    ReplyDelete
  2. waa..nk ikut! Tak minat pun Chelshit (hehehehe...) tapi just tak nak gi koku je :p

    ReplyDelete
  3. saya langsung tak dengki na.. kerana saya sgt buta bab2 bola.. kalu encik suami tgk, sy asyik soal itu-ini membuatkan dia suruh saya jgn tgk bola..

    ReplyDelete