Tuesday, May 31, 2011

kenapa ibu saya patut dihadiahkan ipad

ibu saya patut mendapat ipad sempena hari ibu kerana....

1. ibu saya sangat suka gajet seperti blackberry dan ipad...jadi kalau saya hadiahkan sempena hari ibu ini, rasanya mungkin amat bermakna...

2. ibu saya seorang businesswoman..jadi dia sentiasa bergerak, dan alangkah pantasnya kalau dia ada internet dan boleh pula melayarinya bila-bila masa dan di mana sahaja..sudah tentunya ipad dapat memenuhi keperluan ini...

3. ibu saya tidak tahu menggunakan gajet2 yang canggih seperti ipad ini..jika saya berpeluang menghadiahkan ibu saya ipad, sudah tentu saya banyak meluangkan masa untuk mengajarnya, dan ini secara tidak langsung mengeratkan lagi hubungan kami berdua...


waa....boleh tak saya nk tulis...saya yang sebenarnya nk ipad itu..percuma lagipun....

p/s : peraduan menangi ipad untuk ibu tersayang sempena hari ibu oleh secret recipe...berbelanja lebih RM40 / beli one whole cake dapat masuk peraduan ini...

No comments:

Post a Comment