Tuesday, May 24, 2011

cuba jaya...hehe..

11 jun ini saya akan menduduki Peperiksaan Unit Amanah..
saya perlu lulus ujian ini untuk menjadi seorang perunding unit amanah...PEUA..

apakah peperiksaan Unit Amanah?

owh, pernah dengar ASB?EPF?Bursa Malaysia?Indeks Komposit Kuala Lumpur?
itulah antara kandungan unit amanah...


fuh!!
siriyes lii...cm tak percaya je....
saya bukan sorang ahli ekonomi..
mahupun ahli matematik...ahli fizik...

subjek2 sebegini tidak mendapat tempat di hati saya..
ianya tidak membenarkan saya bercerita tentang imaginasi saya ke awan biru..

abis tu?apasal terhegeh-hegeh amik exam...

saya mahu berubah..walau hati belum lagi 100%, minda sebaik mungkin cuba memujuk hati ini untuk berjinak-jinak dengannya..

untuk itu, perlu menghabiskan modul 6 bab (boleh ker....), menghadiri latihan dan kelas2...lulus exam dengan jayanya..

semoga Allah S.W.T mengurniakan kesihatan mental dan fizikal serta kecerdasan akal fikiran supaya saya dapat lulus exam ini...

p/s : tinggal lagi 2 minggu, 1 bab pun blom abis mentelaah lagi...hmmm....

No comments:

Post a Comment