Sunday, July 21, 2013

En.abi dan chelsea chelsea

Dia ajak saya pergi stadium shah alam...

Chelsea datang lagi rupanya..

Patutla gigih....

Kata saya, dahla bulan puasa...dengan anak kecik bagai...

Dulu bwk nur syifa sorang je, lain citer...

Ni dengan delisha lagi...

Kata dia, xpe....kita tinggalkan bdk berdua tu rumah mak...

Haihhh...dh la saya cuti bersalin...panjang nau rasanya langkah ni kalau dh sampai ke shah alam tu...

Saya suruh dia pergi sorang...,

Katanya tak sampai hati tinggal saya ngan anak2...

Saya tahu, life dia lepas kawen cuma dengan saya...

Tiada lepak2, tiada ngeteh2....

Dalam berbelah bahagi, dia tak jadi pergi...

Harap2 astro ada amik live....sekali hampa...

Hangin dia malam ni...

Nasib baik ada live streaming....boleh gak tengok ek en.abi...

Hihi...jangan mr.streamyx buat perangai dah malam ni...

P/s:ni kalo saya cucuk sikit kutuk2 chelsea main, mau bergaduh neh...haha...abi oh abi...

No comments:

Post a Comment