Thursday, August 30, 2012

Sematfon Sudah Ada Baju

Masih ingatkah tentang kecintaan saya yang ini..ada saya ceritakan di sini. Tengoklah tarikhnya..22 Julai 2011...dan hasilnya....taraaaa....

Baru semalam buat..err...jangan tak tahu ea ini adalah henpon case...

Gila bapak punya lama nak buat ea..makan tahun tuh..Arakian, semalam tangan berminyak-minyak..mungkin penangan asam pedas kat kantin sekolah..sematfon saya tu kan takde baju..sian dia berminyak-minyak dan siap ada cap jari melekat kat skrin...tu yang gigih jahitkan dia baju...

berjaya saya membuat kerastangan yang satu neh..cantek kan!! hak3!!!...(tangan ke bahu, mata ke atas)
lepas ni kena gigih lagi untuk jahitkan henpon case abi syifa plak..tak syok arr henpon saya pakai baju, henpon dia telanjang bulat!!!!!!lepas tu buat lopak pensel...lepas tu buat cekak rambut, sepit rambut semek tek..lepas tu...bla..bla......aihh...tak tahu tahun bila plak siap tuh..



No comments:

Post a Comment